»Dejstvo je še bolj skrb vzbujajoče, saj Evropska unija namenja velika sredstva za nadomeščanje osebnega prometa s spodbujanjem aktivne mobilnosti – hoje, kolesarjenja in javnega potniškega prometa; sprejela je tudi zavezujoče cilje za zmanjšanje emisij toplogrednih plinov do leta 2030 za vsaj 55 odstotkov glede na leto 1990.«
»Če ne bomo okrepili javnega potniškega prometa, ki lahko vsaj delno prestreže promet na cestah, bodo zastoji neizogibni.«
»Opozarjamo, da ima širitev Dunajske ravno nasprotne učinke, saj v mesto dodatno privablja avtomobilski promet in povečuje emisije toplogrenih plinov – te bi morala Slovenija znižati za 36 odstotkov glede na leto 2005.«
»Cilj strategije je zlasti zmanjšati izpuste toplogrednih plinov, povezanih s prometom (prometni sektor je eden glavnih virov), in onesnaževanje ozračja. To bo doseženo s sklopom ukrepov glede navad v zvezi z mobilnostjo (premik k javnemu prevozu in okolju prijaznim načinom prevoza, npr. hoja in kolesarjenje) in izboljšanja tehnologije za vozila (učinkovitejša in čistejša).«
»Ohranitev materialov in nastajanje čim manjše količine odpadkov je nujno, če želi Evropska unija postati gospodarna z viri in doseči okoljske cilje iz svojega zelenega dogovora.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju